Swamp Defense 2
Swamp Defense 2 is een klassieke tower defense-game met unieke wapens en monsters.
Vecht met een grote selectie geschuttorens (in de vorm van striphelden) en andere hulpbronnen (mijnen, luchtaanvallen, muren) tegen talloze vijanden op meer dan 60 maps. Verdien munten om upgrades en nieuwe torens te kopen.