Super Magbot
Het sterrenstelsel Magnetia is in groot gevaar, want een kwaadaardige schurk maakt het onveilig. Er is maar één robotverkenner die hier iets tegen kan doen: Magbot!
Magbot beheerst de kracht van positieve (rode) en negatieve (blauwe) magnetische polen. Hij moet zich een weg banen door talloze uitdagende platformomgevingen om zijn thuisplaneet MagTek te redden.
Gebruik magnetische aantrekkingskracht: trek jezelf naar platforms en over gevaarlijke valkuilen heen met magnetische aantrekkingskracht.
Gebruik magnetische afstotingskracht: Magbot is te zwaar om te springen! Gelukkig kun je magnetische afstotingskracht gebruiken om jezelf door de lucht te lanceren!
Verzamel sterrenfragmenten: krijg elk level volledig onder de knie en verzamel moeilijk te bereiken sterrenfragmenten om extra uitdagingen te ontgrendelen.
Geniet van een klassieke gamingsfeer: met levendige 16-bit pixel-art en een energieke chiptunesoundtrack van Moonsailor.