Sunshine Manor
Ada is a reluctant adventurer who accepts the challenge to spend a night in the infamous haunted Sunshine Manor and encounters ghosts, demons and other blood-soaked horrors along with quirky characters, unique challenges and a cute but eerie atmosphere.
Travel between the mortal and demon realms, outwit the evil Shadow Man, and solve devious puzzles while exploring the mansion. Enjoy stunning hand-drawn pixel art graphics and an 80s-inspired soundtrack that combine perfectly to create a hauntingly thrilling experience.