SteamWorld Dig 2
In SteamWorld Dig 2 beleef je een mijnbouwavontuur in Metroidvania-stijl. Een oude handelsstad is getroffen door mysterieuze aardbevingen. Een eenzame Steambot en haar onwaarschijnlijke metgezel worden aan hun lot overgelaten en moeten erachter komen welke verschrikkingen er in de diepte schuilgaat.
Graaf een weg onder de grond en verken levendige werelden vol schatten, geheimen en valkuilen. Strijd tegen gevaarlijke vijanden op de kronkelige wegen van de onderwereld, zoals de schimmige wezens en spookachtige overblijfselen van een oude elektrische bedreiging.