Sky Gamblers: Storm Raiders
Neem deel aan luchtgevechten, bescherm de steden en vloten, bombardeer gebouwen van de vijand en vlieg zelfs door tunnels. Alles speelt zich af op locaties uit het echte leven, zoals Pearl Harbor, de kust van Dover, Midway, Duitsland en Frankrijk.
Gebruik de start- en landingsbanen en vliegdekschepen om op te stijgen en weer te landen. Je vliegt in volledig nagemaakte steden met realistisch weer, accurate atmosferische verstrooiing met luchtperspectief en zeer gedetailleerde vliegtuigen met interactieve cockpits.
Nodig je vrienden uit om online te spelen!* Kies tussen coöperatieve en competitieve standen: Survival, Last Man Standing, Free Flight, Free for All, Team Match, Capture the Flag en de nieuwe Assault-stand.