Sky: Children of the Light
De makers van Journey (Game of The Year 2013) en het veelgeprezen Flower komen met een waanzinnig, hartverwarmend avontuur. Welkom in de betoverende wereld van Sky, een prachtig koninkrijk om te ontdekken voor jou en je dierbaren.
In Sky kruip je in de huid van de Children of Light, die hoop verspreiden in het desolate koninkrijk om de gevallen sterren weer te herstellen.