In de wereld van Sea Horizon telt elke stap tijdens een reis waarin je moet overleven en geweldige avonturen beleeft! Sea Horizon is een roguelike turn-based RPG die wordt weergegeven van bovenaf met een gerasterde kaart die elke keer weer anders is als je op een ontdekkingstocht gaat op de verwoeste eilandengroep Myrihyn.
Breng jij nieuwe legendes tot leven in dit gevaarlijke rijk of word jij een van die naamloze avonturiers die hun komst met de dood moesten bekopen?