REMEDIUM: Sentinels
REMEDIUM: Sentinels is een snelle roguelite auto-shooter die zich afspeelt in dezelfde wereld als REMEDIUM. Er zijn meer dan honderd jaar voorbijgegaan sinds de Grijze Pest won en de meeste mensen in wrede mutantenfreaks veranderde, en nu houden slechts een handjevol steden stand tegen de dood en chaos die het land verslonden.
Je bestuurt een door alchemisten gemaakte Sentinel met maar één doel - het verdedigen van steden tegen eindeloze horden mutanten totdat je reactor de geest geeft. Combineer voorwerpen en alchemistische elementen om steeds meer wapens te verzamelen en unieke builds samen te stellen!
Navigeer je Sentinel door horden dodelijke mutanten terwijl het vijanden wegvaagt met krachtige wapens!