Help Shaman, de jonge olifantenleider, de andere dierstammen te overtuigen om zich bij haar aan te sluiten. Bescherm je kuddes tegen overstromingen, vuur, droogte en de duistere smokebeasts die zich over het land hebben verspreid. In dit kleurrijke, verhalende puzzelspel beïnvloed je de omgeving om kuddes dieren te begeleiden en hun thuis te herstellen!