Dit is een gloednieuwe arcade-puzzelgame voor de Nintendo Switch! Spring als het personage Quadle op de blokken totdat ze allemaal rood zijn. Zodra ze rood zijn, vallen ze weg. Je bereikt het volgende level door alle blokken weg te spelen.