Pretty Girls Tile Match
In deze Pretty Girls speel je mahjong solitaire, maar deze nieuwe versie heeft het actiepuzzelspel uitgebreid met een op vaardigheden gebaseerd 3-op-een-rijspel! In plaats van twee dezelfde tegels moet je hier drie dezelfde tegels zoeken om ze van het bord te halen. De lagen met tegels eronder zijn donker gemaakt en zitten vast totdat je ze blootlegt.
Maak tijdens het spelen kennis met 6 vrouwelijke kameraden en verdien punten om nieuwe schattige outfits voor hen te ontgrendelen in 120 levels, allemaal met unieke tegelindelingen en willekeurige patronen voor een pittige maar eerlijke uitdaging! Ga daarna naar de kleedkamer om de ontgrendelde outfits te bekijken en je eigen diorama samen te stellen!