Pokémon UNITE
Stort je in de strijd en versla de oppositie met Pikachu, Charizard, Gengar en meer in de eerste Pokémon-game met vijf-tegen-vijfgevechten – Pokémon UNITE!
Welkom op Aeos Island! Pokémon zijn hier sterker en hebben verbeterde vaardigheden die Trainers van over de hele wereld inzetten in competitieve Unite Battles.
Ga de strijd aan in teamgevechten van vijf tegen vijf en kijk wie de meeste punten kan halen binnen de beschikbare tijd. Elke speler bestuurt één Pokémon, waarbij je kunt kiezen uit een van de vijf gevechtstypen: Attacker, Speedster, All-rounder, Defender en Supporter. Wil je vol op de aanval gaan? Dan is een Attacker wat voor jou. Help jij je teamgenoten liever? Kies dan de Supporter! Bekijk alle beschikbare Pokémon hier.
Versla wilde Pokémon om in niveau te stijgen, laat je partner-Pokémon evolueren en verzamel Aeos-energie. Breng de energie naar de goal zones van de tegenstander en versla de Pokémon van het andere team om te voorkomen dat zij punten scoren. Werk als team samen om de overwinning in de wacht te slepen!