Zowel Piczle Lines DX en Piczle Lines DX 500 Meer Puzzels hebben meer dan 500 puzzels, en ze zitten allebei in deze gigantische puzzel-bundle!
Met maar liefst 1100 logische puzzels die zo'n 150-200 uren kosten om op te lossen ben je hier heeeeeel erg lang zoet mee.
100 verhaalmodus puzzels plus 500 puzzel-packs met thema's van Piczle Lines DX en nog 500 meer in Piczle Lines DX 500 Meer Puzzels! Met prachtige Piczle kunst, zoals de Arc de Triomphe, de Mona Lisa, Beethoven, Alice in Wonderland en het verbazingwekkende puzzel-pack van één kleur. Komt ook met "De Piczle Kunstgalerij", een kijkje achter de schermen van 36 pagina's naar een paar van de kunstwerken die door Score Studios zijn gemaakt.