Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
De beroemde rechtbank-avonturenserie die wereldwijd meer dan 6,7 miljoen keer is verkocht, is gearriveerd. Kruip in de huid van Phoenix Wright en beleef de spanning van een juridisch gevecht terwijl je probeert onschuldige cliënten in de rechtbank te redden. Speel alle veertien hoofdstukken uit de eerste drie games in één geweldige collectie. Los de intrigerende mysteries in iedere zaak op en wees zelf getuige van de uiteindelijke waarheid!