OkunoKA Madness
OkunoKA Madness is een platformspel waarin jij Ka bent. Deze blauw gekleurde held moet de wereld der zielen redden uit de boosaardige klauwen van zijn dodelijke vijand Os.
Je moet in unieke en kleurrijke werelden met meer dan 100 levels rennen, springen en obstakels overwinnen. Neem het op tegen maffe eindbazen, ontdek verborgen geheimen, allerlei verrassingen die je kunt ontgrendelen en een zelfs nog moeilijkere wereld: Madness!