OkunoKA Madness
OkunoKA Madness is a platform game in which your reflexes and coordination are put to the test with more than 100 levels and 3 speedrun modes.
You will have to jump, run and overcome obstacles through unique and colourful worlds with more than 100 levels, go head-to-head with wacky bosses, find hidden secrets, lots of surprises to unlock and an even more difficult world: Madness!