Lessen, huiswerk en mysterieuze ontvoeringen!
Nicole is een datingsimulator die draait om het allerdaagse leven van een universiteitsstudente.
Je kunt deeltijdbaantjes aannemen om geld te verdienen, verschillende locaties verkennen, recreatieve en buitenschoolse activiteiten verkennen en kennismaken met intrigerende personages als Darren, Kurt, Jeff en Ted.