NOSTALGIC TRAIN
NOSTALGIC TRAIN is een mystieke en melancholische avonturen-/wandelsimulator in de eerste persoon. Het speelt zich af op het Japanse platteland, waar je niet alleen het mysterie van de verdwenen mensen in Natsugiri oplost, maar ook dat van 'jezelf'.
Het spel bevat zowel een verhaalmodus, "Twee schommelingen op de bestemming" getiteld, als een vrije modus, waarin je de wereld van Natsugiri in je eigen tempo kunt verkennen.
Relax en dompel jezelf onder in een fantasiewereld vol tragische verhalen en een prachtige, nostalgische omgeving, gecreëerd door de Japanse indie game developer Tatamibeya.
Ik was zo verblind dat ik nauwelijks mijn ogen kon openen. Het getjirp van de cicaden en de vochtige lucht omringden me. In de lucht bemerk ik vaag de geur van een zeebriesje.
Alsof ik wakker werd nadat ik uit het puurste witte licht was gestapt, mijn herinneringen gewist.