Move The Pin: Classic Logic Puzzle
De regels van het spel zijn eenvoudig - je moet aan de speld trekken en het glas vullen met gekleurde ballen!
Maar hoe verder je komt, hoe moeilijker de puzzels worden. Je moet de grijze ballonnen kleuren voordat je het glas ermee vult, anders verlies je. Om de grijze ballen te kleuren, moet je ze combineren met gekleurde, en alleen dan kun je het glas ermee vullen.
Met elk niveau neemt het aantal compartimenten en obstakels toe, dus je moet een strategie bedenken - in welke volgorde je de ballen moet schilderen. Eén verkeerde beweging en je laat de grijze ballen in het glas vallen!