Montezuma's Revenge: 8-Bit Edition
Verken de kamers van de mysterieuze Azteekse piramide in Montezuma's Revenge: 8-Bit Edition! Beklim de trappen en touwen, verzamel sleutels om deuren te openen! Verzamel de juwelen en zwaarden, en de felbegeerde fakkel! Pas op voor de slangen, schedels en spinnen! En vind tenslotte de schatkamer aan het einde van het ondergrondse labyrint!
De Montezuma's Revenge: 8-Bit Edition bevat functies zoals level selectie, rumble, foto's uit de jaren '80, een handleiding en een meegeleverde kaart om je te helpen het doolhof te doorkruisen!