MazM: Jekyll and Hyde
"MazM: Jekyll and Hyde" is een duister en onderhoudend avonturenspel dat is gebaseerd op de klassieke roman "The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde" uit 1886 van Robert Louis Stevenson, waarin je het mysterie vanuit een totaal nieuw perspectief moet oplossen!
Je reist terug naar het Londen in de 19e eeuw en ziet de stad door de ogen van Mr. Utterson (een advocaat die het ware pad bewandelt op zoek naar aanwijzingen om een verontrustend mysterie op te lossen) en Mr. Hyde (die fysiek tot het uiterste gaat). Zwerf over de straten van deze psychologische thriller en bereid je voor op een onverwacht einde!
De versie van Londen die wordt gepresenteerd in "MazM: Jekyll en Hyde" is duister en zwaar en heeft een naargeestige en griezelige sfeer, die wordt versterkt door ongelooflijke beelden en onheilspellende muziek.
Reis door Londen op zoek naar aanwijzingen, ga op in de wereld van deze klassieke roman en beleef het verhaal over de vele uitdagingen en potentiële ondergang van één man!