METAL SLUG ATTACK RELOADED
METAL SLUG, de klassieke actieshooter, is nu een tower defense-game met de gedetailleerde 2D-pixelstijl van vroeger met beginnersvriendelijke besturing!
Help bekende personages groeien en bouw het sterkste deck. Gebruik allerlei soorten strategieën om vijandige bases te verpletteren! De game bevat ook ANOTHER STORY, wat fans niet willen missen, en GALLERY-modus. Vecht het uit met spelers van over de hele wereld om de felbegeerde titel!
METAL SLUG, dat populair is om de gedetailleerde 2D-pixelart en unieke, komische sfeer, is nu een tower defense-game van epische proporties!
Er zijn meer dan 300 superunieke personages in de game! Vijf facties waaronder de Regular Army, Rebel Army en Space Army voeren totale oorlog! Let op hoe de enorme oorlogsmachines trillen bij het rondrijden.
In ANOTHER STORY volg je de personages in een lang vervolg op het verhaal en met de GALLERY-modus kun je art bekijken en naar de muziek uit de game luisteren.
Naast ROOM BATTLE waarin je het opneemt tegen vrienden, kun je in MATCHING BATTLE ook tegen spelers over de hele wereld strijden om de hoogste titel van Super Devil.