Loot Box Simulator - Heroes of the Dark Age
"Loot Box Simulator - Heroes of the Dark Age" brengt mooie duistere rpg-meisjes en spannende loot boxes naar je console. Kies uit 4 actie-opties en win geweldige verzamelfoto's van de schattigste en meest sexy rpg-fantasiemeisjes.