Loot Box Simulator - Heroes of the Dark Age
"Loot Box Simulator - Heroes of the Dark Age" brings pretty dark rpg girls and exciting loot boxes to your console. Choose between 4 action options and win great collectible pictures of the cutest and sexiest rpg fantasy girls.