LOVE - Een puzzeldoos boordevol verhalen
LOVE is een puzzelspel over de dingen vinden die we in onszelf verloren hebben en de mensen die ons daarbij helpen.
LOVE is een experiment in verhalen vertellen dat de rijke ervaring van een diorama combineert met puzzels die zijn geïnspireerd door point-and-click-adventure-spellen. LOVE creëert mogelijkheden voor empathie en beschouwingen, maar ook hersenkrakende momenten waarop je heerlijk klassiek van een puzzel kunt genieten.