LOVE - A Puzzle Box Filled with Stories
LOVE is a puzzle game about finding the things we’ve lost in ourselves and the people who help us find them.
LOVE is an experiment in storytelling that combines the rich experience of a diorama with puzzles inspired by point-and-click adventures. LOVE creates opportunities for empathy and reflection, as well as moments of classic head-scratching puzzle goodness.