Wat is je baan?
In dit mysterie-avontuur met full-motion video maak je deel uit van een groep die is gespecialiseerd in het verwerken van digitale sporen van overleden mensen - geheel namens nabestaanden. Wat aanvankelijk een baan als alle andere lijkt, ontwikkelt zich al snel tot een duister drama met onverwachte wendingen.
Het enige wat je nodig hebt is je laptop en wat basale achtergrondinformatie over het “slachtoffer” – in dit geval draait alles om Jessika. Open haar database en snuffel door haar bestanden door verschillende zoektermen in te voeren. Deze geven je toegang tot videoclips, audiobestanden, notities en nieuwsartikelen. Deel ze met de opdrachtgever en je collega's om nog dieper te graven. Gebruik je scherpzinnigheid en combineer de feiten om het ware verhaal van Jessika te ontvouwen.