Jack N' Jill DX
Op een dag gingen Jack en Jill de heuvel op om een emmer water te halen. Het eindigde niet erg goed voor ze, en om eerlijk te zijn, zijn zij niet de enige Jack en Jill bij wie niet alles even lekker loopt.
In Jack N’ Jill DX moeten de spelers de rol van Jack op zich nemen, vele gevaren overleven en proberen om Jill te bereiken, die op hem wacht aan het einde van 140 levels, in een typische old-school platformstijl! Maar er zijn ongetwijfeld ook spelers die vinden dat de jongen degene moet zijn die gered dient te worden, en daarom is ook Jill als een speelbaar personage beschikbaar!