JIGSAW MASTER KIDS
"JIGSAW MASTER KIDS" is een legpuzzelspel voor kinderen. Er zijn 60 afbeeldingen van kittens, puppies, vogels, en andere schattige wezens voor kinderen om mee te spelen. Er zijn drie verschillende groottes van stukjes, van 12 tot 70 stukjes, speciaal voor kinderen. Je kunt overal beginnen met elke foto en elk aantal stukjes dat je wilt.
Met "JIGSAW MASTER KIDS" kunt u van legpuzzels genieten zonder dat u een grote speelruimte nodig hebt en zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het kwijtraken van de stukjes. U hoeft geen extra software aan te schaffen, dus u kunt het zonder zorgen aan uw kind overhandigen.