JIGSAW MASTER KIDS
"JIGSAW MASTER KIDS" is a jigsaw puzzle game for kids. There are 60 pictures of kittens, puppies, birds, and other cute creatures for children to play with. There are three different piece sizes, from 12 to 70 pieces, arranged for children. You can start from anywhere with any picture and any number of pieces you like.
With "JIGSAW MASTER KIDS", you can enjoy jigsaw puzzles without the need for a large play area and without worrying about losing the pieces. There is no additional software to buy, so you can hand it over to your child without worry.