Impossible Mission
Het is je taak om het kwaadaardige genie, professor Elvin Atombender, te stoppen. Baan je een weg door zijn geheime bunker. Je moet de verschillende delen van een geheim wachtwoord vinden waarmee je kunt voorkomen dat de professor de dodelijke raketten afvuurt.