Gyro Boss DX
Je thuisplaneet wordt belegerd door een bende ruimtepiraten onder leiding van de kwaadaardige Gyro Boss!
Helaas is jouw technologie geen partij voor dit meedogenloze beest en zijn krankzinnige wapens. Elk potje is vanaf de start gedoemd te mislukken, maar je moet wel alles op alles zetten om je opdrachten te voltooien en een zo hoog mogelijke score te behalen.