Game Dev Tycoon
In Game Dev Tycoon kun je de geschiedenis van games uit de eerste hand ervaren, van de gepassioneerde ontwikkeling in garages in de jaren 80 tot de AAA-studios van vandaag de dag. Jij kunt zelf het beste team inhuren, de beste games creëren en de beste techniek onderzoeken om je stempel op de branche te drukken.
Creëer games op jouw manier: in Game Dev Tycoon zijn de besluiten die je neemt tijdens de ontwikkeling belangrijk. Heeft je game betere gameplay nodig, beter geluid of moet je je meer richten op het verhaal en de missies? Jij mag het zeggen!
Piratenstand: een succesvolle gameontwikkelaar worden kan moeilijk zijn, maar voor een nog grotere uitdaging kun je de (optionele) piratenstand proberen je fans tevreden te stellen en omgaan met piraterij om winstgevend te blijven echt een kwestie van balans zoeken is.