Daarbuiten is wat statisch is je vijand...
Raak verdwaald in deze uitdagende, mysterieuze, open-world adventure terwijl je vreemde wezens ontmoet, puzzels oplost en uitzoekt hoe je het radio relais rooster herstelt om zo je verloren zoon terug te vinden. Vind onderweg aanwijzingen en manage je hulpbronnen terwijl je geheimen ontrafelt van Full Quiet.