Flame Keeper
Stap in de schoenen van Ignis, een speciale steenkool die de wereld Orbis moet bevrijden van duistere krachten. Een geluk dat jij getraind bent in dodelijke vechtkunsten! Leer vechten, upgrade je vaardigheden, reis door steeds vijandelijkere werelden en herstel de Eternal Flame.
Pas je aan en neem het op tegen vijanden met allerlei moves en aanvallen, zoals stompcombo's, vurige sprints, stompen met een groot bereik en krachtige finishers die beslissende schade uitdelen. Maar word niet overmoedig: slim gebruik van je uithoudingsvermogen is essentieel. Elke leefomgeving in Flame Keeper heeft unieke vijanden en steeds lastigere obstakels. Raadpleeg je Bestiarium naarmate je inzichten in de sterke en zwakke punten van je vijanden ontgrendelt.
Je vuisten zijn niet genoeg. Soms heb je gewoon een opkikker nodig. Upgrade Ignis naar wens met skills en passieve vaardigheden. Verzamel zaden van verslagen vijanden om nieuwe skills te leren en voltooi specifieke taken voor runen en handige passieve vaardigheden. Combineer ze naar wens voor volop verschillende builds!
Om de Eternal Flame te herstellen, moet je elke omgeving afstruinen om de restanten van zijn energie te vinden en die terugbrengen naar het Fire Camp in elke fase. Maar let op: de energie die je verzamelt, is ook je gezondheid. Die moet je volledig opgebruiken om elk Fire Camp op te laden, maar je moet ook gezond blijven om verder te verkennen. Vind de juiste balans en ontdek de beste speelstijl.
Aan het begin van elk level ligt Vulpis Village. De Vulpis zijn vrienden voor een moedig steenkooltje als jij, dus ze helpen je graag. Je kunt hier rusten, je vaardigheden verbeteren en structuren herbouwen en upgraden dankzij de middelen die je verzamelt. Het dorp verandert naarmate je vordert en geeft telkens toegang tot nieuwe spelfuncties.