Five Nights at Freddy's: Sister Location
Welkom bij Circus Baby's Pizza World waar familieplezier en interactiviteit verder gaan dan alles wat je op die *andere* pizzaplekken hebt gezien! Met hypermoderne animatronic-entertainers die je kinderen versteld zullen doen staan en speciale pizzacatering. Geen feest is compleet zonder Circus Baby en de bende!