Finding Paradise
Dr. Rosalene en Dr. Watts hebben een nogal vreemd beroep. Zij geven mensen een kans opnieuw te leven vanaf het begin… maar alleen in de hoofden van hun patiënten.
Finding Paradise is de tweede volledige aflevering van de serie To the Moon. Het volgt het leven van de nieuwe patiënt van de doktoren, Colin, terwijl ze proberen een leven te ontrafelen dat in tweeën is gesplitst en een wens te vervullen die zichzelf van nature lijkt tegen te spreken.