Everdream Valley
School is voorbij en jij brengt de zomer door in Everdream Valley op de ongewone boerderij van je grootouders. Elke dag is een belevenis met wilde beesten, avontuur en een beetje magie. Ga terug in de tijd, toen alles nog onschuldig was en werk, verantwoordelijkheden en relaties wel het laatste was waar je aan dacht.
Je hond is altijd bij je. Kies uit 13 verschillende rassen en train ze om je te helpen bij het hoeden, opsporen, schatzoeken en meer. Er is ook een kat. Wees lief en misschien doet hij dan ook wel iets voor jou. Maar dat moet hij zelf weten.
's Nachts verschijnt de magie van de vallei en in je dromen ben je een van de vele dieren op de boerderij in unieke minigames. Bij elk spel hoort een speciale beloning of impact op je boerderij voor de volgende dag.