Maak heerlijke gerechten!
In Epic Chef kruip je in de huid van Zest, die aan de start staat van een culinaire reis waarin hij uitgroeit tot een legende als boer, crafter en kok.
Dankzij dynamische recepten kun je experimenteren met het combineren van duizenden verschillende ingrediënten om tot een uniek menu van lekkernijen te komen.
Verbouw je eigen gewassen, zoals fruit en groente, en zorg voor een uitbundige mix van dieren, waaronder koeien en eenhoorns! Repareer en verbeter je vervallen landhuis, waar het nog weleens kan spoken.