Elemental War 2 neemt je mee naar een bedreigde wereld: hordes monsters stromen plotseling uit de afgronden van de hel vanuit een foutief opgeroepen portaal. Lukt het jou om op tijd een verdedigingslinie van verdedigingstorens op te bouwen tegen de krachten van het kwaad?
Elemental War 2 biedt je het populaire torenverdedigingsgevoel gecombineerd met innovatieve spelmechanismen: zodra je een elemental verslaat - een bijzonder sterke vijand die alles van je zal eisen - ontvang je zijn elementsteen, die je kunt gebruiken om nieuwe verdedigingstorens te bouwen. Als je elementen blijft verzamelen, heb je steeds nieuwe levels en torencombinaties tot je beschikking.
Elemental War 2 biedt je tientallen uren gameplay om strategieën te ontwikkelen, alle quests te voltooien en alle geheimen van de spelwereld te ontdekken. De liefdevol met de hand gebouwde kaarten bieden je gevarieerd spel en steeds weer nieuwe uitdagingen!