Devil May Cry 2
Dit vervolg speelt zich enige tijd na de gebeurtenissen in Devil May Cry af en voegt nog meer moves toe aan Dantes arsenaal. Ren tegen muren op om een voordeel te krijgen ten opzichte van je vijanden en gebruik dan Rain Storm om ze met een salvo kogels aan te vallen.
Speel opnieuw als Dante of als de nieuwe femme fatale Lucia, die dodelijke werpdolken verkiest boven kogels en die zo snel als een ninja is. Vul je Devil Trigger-meter en verander vervolgens in een krachtige demon met extra kracht en snelheid. Dante en Lucia kunnen als demon ook Devil Hearts gebruiken. Dit zijn amuletten die hen speciale vaardigheden geven, zoals vliegen, supersnelheid of zelfs het vertragen van de tijd.
Devil May Cry 2 introduceert ook de vrij te spelen bonusstand Bloody Palace, waar je Red Orbs kunt verdienen terwijl je de ene golf vijanden na de andere probeert uit te schakelen.