Detective Gallo
Detective Gallo is een point-and-click-avontuur dat helemaal met de hand getekend en geanimeerd is in comic-noir-stijl. De hoofdpersoon van het verhaal is een gevederde, norse privédetective die worstelt met een zeer lastige zaak, bizarre personages en puzzels die zijn inzicht en geduld op de proef stellen.