De klus wordt interessant als de aan jou toegewezen ziel wordt gestolen en je een wanhopige dief moet volgen in een land waar de dood geen vat op heeft - waar wezens veel langer leven dan de bedoeling is en overlopen van hebzucht en macht.
Een duister mysterie om te ontrafelen: vind en versla reusachtige tirannen met hun eigen verhalen en beweegredenen. Beleef een somber verhaal vol duistere humor, waarin je de waarheden ontdekt achter de reis van de zielen, de rol van de Kraaien en de oorsprong van de Deuren.