Zorg voor chaos in dit snelle, uitdagende platformspel boordevol actie! Raas door tientallen missies als speciaal agent Damsel, de eerste en laatste verdedigingslinie tegen de louche wereld van vampiers in de zakenwereld. Red gijzelaars, maak bommen onschadelijk, hack servers en reken zorgvuldig, snel en stijlvol af met de ondoden. Wissel de hectische actie af met razendsnelle beslissingen en let goed op, want je weet nooit waar de volgende vampier vandaan komt.
Betreed de wereld van een compleet stripverhaal en help Damsel bij het uitschakelen van Red Mist, de invloedrijke vampierorganisatie die een nieuw (illegaal) bestanddeel toevoegt aan hun populaire vampierdrank. Onthul de geheimen van het nieuwe recept en voorkom dat het bedrijf hun ultieme plan, de volledige overheersing van de aarde door vampiers, tot uitvoering brengt!
Gebruik Damsels krachtige UV-geweer, snelle reactievermogen, verwoestende mêlee en bliksemsnelle sprint om stijlvolle aanvallen te combineren. Met de scherpe en precieze besturing verplaats je je door de arena's terwijl je de dodelijke gevaren ontwijkt die je proberen tegen te houden.