Damsel
Cause distress in this fast-paced, challenging action platformer! Speed through dozens of missions as Special Agent Damsel, the first and last line of defense against the seedy world of corporate vampires. Rescue hostages, disarm bombs, hack servers and dispatch the undead with precision, speed, and style. Balance frenetic action with split-second choices, and pay attention, you never know where the next vamp will come from.
Enter a fully realized comic book world and help Damsel take on Red Mist, the powerful vampire corporation that’s adding a new (and illegal) ingredient to their popular vampire drink. Uncover the secrets of the new recipe and stop the corporation from achieving their ultimate plan, the total dominance of vampires on Earth!
Use Damsel’s powerful ultraviolet shotgun, quick reflexes, devastating melee, and lightning fast dash to string together stylish attacks. Tight and responsive controls let you move around each arena while avoiding the deadly hazards fiendishly placed to stop you in your tracks.