DAVE THE DIVER
DAVE THE DIVER is een relaxte avontuurlijke RPG voor één speler waarbij je overdag de oceaan verkent en vis vangt en 's avonds je eigen sushirestaurant runt. Sluit je aan bij Dave en zijn eigenzinnige vrienden terwijl ze proberen de geheimen van de mysterieuze Blue Hole te ontdekken.