Creepy Tale: Ingrid Penance
Het verhaal draait om een grillig, verwend meisje genaamd Ingrid. Ze stapt op een brood om te voorkomen dat haar schoenen vuil worden, en tuimelt naar de hel.
De onderwereld wemelt van de griezelige wezens. Sommigen van hen willen de kleine Ingrid in één hap verorberen, anderen willen haar kwellen met eindeloze nachtmerries, en nog anderen willen haar in een charmant beeldje veranderen om indruk te maken op hun buren.
Maar net wanneer Ingrid gedoemd lijkt om te komen in deze hellepoel, ontmoet ze Molek, een spraakzame, sarcastische demon die haar avontuur gefascineerd heeft gadegeslagen. Ze heeft geen andere keuze dan de kleine demon te vertrouwen. Wie weet? Hij zou wel eens de sleutel kunnen zijn tot haar verlossing en een weg naar huis.