Van de makers van indieklassiekers Machinarium en Samorost komt nu: Creaks. Een nieuwe puzzel-avonturengame met handgetekende graphics, nauwkeurige animaties, spannende geluiden en een gevarieerde soundtrack van Hidden Orchestra. Los in je eigen tempo tientallen puzzels op, zoek in het landhuis naar verborgen schilderijen en ontdek het grote geheim.