Creaks
From the creators of indie classics Machinarium and Samorost comes Creaks, a new puzzle adventure game that delights the senses with its hand-painted visuals, precise animation, eerie sounds, and eclectic original score from Hidden Orchestra. Proceed at your own pace at figuring out the solutions to dozens of carefully designed puzzles, explore the mansion for hidden paintings and uncover the great secret.