Crazy Athletics - Summer Sports and Games
Dit is absoluut de gekste zomersportgame ooit! Tien games en nog veel meer gekke taken, met cartoon 2D-graphics in FHD-resolutie en 60FPS! Het meest gevierde sportevenement ter wereld is hier! De gameplay is uniek: spelers moeten de knoppen coördineren en op tijd indrukken met de cirkels die verschijnen. Het is een muzikaal feest! Hoor 100+ verschillende indie-nummers met zang tijdens het spelen. Neem het op tegen je vrienden met de huiskamermultiplayer (maximaal vier controllers) of help je vrienden een betere score te halen door te spelen voor een gunstige wind! Geniet van eenvoudige, maar uitdagende competities, waaronder vier loopsporten, twee zwemsporten, speerwerpen, kogelstoten, verspringen en hoogspringen! Overwinning en glorie kunnen van jou zijn!
Selecteer je nationale atleet en neem deel aan een enorm avontuur. Bezoek verschillende plaatsen in de wereld (10 kaarten – 80 evenementen) en neem deel aan minitoernooien of losse evenementen. Begin van beginner tot je een echte kampioen wordt. Er zijn 10 verschillende technieken: 1 is de eerste en eenvoudigste en 10 is alleen voor kampioenen.
5) Help je vrienden een betere score te behalen. Speel voor een gunstige wind! (Lokale multiplayer)